الاثنين، 23 سبتمبر 2019

شعور البيبي

كلنا بنفكر وقت الولادة في الأم 👩 حد فكر في البيبي 👼؟
بيحس بأيه؟
شعوره بعد ما يتولد؟
-فكرو معايا لو البيبي دا بيعرف يتكلم 🤐هيقول ايه؟

فكري 🤔 و اتخيلي🙃 و اضحكي 😂 مع مامز هـاڤين للولاده الآمنه بس اوعي تعيطي 🤗
-كنت قاعد مأنتخ ومزاجي عال العال 🤗 بعمل الي عايزه وقت ما أكون عايز🤓 أكل وأشرب عن طريق الحبل السري 😋أعمل بي بي براحتي😇 الجو هادي 😍 والدنيا ضلمه
🙃 بلعب وبتحرك ومبسوط علي الأخر😇
-لما الولادة 🔔 🕑بدئت لقيت ضغط عليه من كل مكان 👊 وحاجه بتزقني على تحت👎 ومشوار لازم امشيه وأعمله عندي مجهود كبير 💪لازم أحرك راسي بطريقه معينه علشان اعرف اطلع و اول ما أطلع ألاقي انوار كتير و دوشه وناس معرفهاش و حد بيقصلي حبلي السري 😭 ويدخل أنبوبه في مناخيري 😳 ويأخدني بعيد عن مامتي 😰 و يحموني و يليفوني 😱ويحطوني تحت دفايه ♨️ آل ايه بيدفوني 😜 فأبدء رحله العياط😩😩
يلبسوني حاجات كثيرة ويكلفتوني ببقي حران ومخنوق ...اعيط😩
يلبسوني بامبرز يضايقني اعيط 😩
أجوع ..... اعيط😩
يحطو كحول علي سرتي يحرقني .....اعيط😩
*🖐حسو بيه الله يخليكو🖐*
انا لو اعرف اتكلم 😷 حقولكم اول ما انزلكم خذوني على حضن مامتي 😞 انا نفسي اشوفها من زمان و عايز ارتاح في حضنها و انام 😴اصبرو شويه لسه في شوية دم جايلي من الحبل السري متقصهوس بسرعه، بحب الهدوء و النور الخافت، زي ما بتقولو لمامتي مش كان جوه اريح😊 انا كمان بقولكم آيوه جوه اريح
😂 😂كنت مأنتخ😂😂
#البيبي_بيحس_بإيه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق